Serwis – Pompy ciepła
Z przyjemnością doradzimy Państwu w kwestii pomp ciepła. Nasz serwis odpowie również na wszelkie pytania techniczne oraz związane z gwarancją.
Zależnie od potrzeb mogą Państwo skorzystać z odpowiedniego formularza: zgłoszenie gwarancyjne, zgłoszenie pogwarancyjne lub protokół uruchomienia, jeżeli pojawiły się wątpliwości w tym zakresie.
- Jedynym podmiotem upoważnionym do wypełnienia i wysłania zgłoszenia gwarancyjnego lub pogwarancyjnego jest Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Haier
- Jedynym podmiotem upoważnionym do wypełnienia i wysłania protokołu uruchomienia pompy ciepła jest i udzielenia 5 letniej gwarancji jest Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Haier
Jeśli są Państwo użytkownikami pomp ciepła Haier i mają Państwo problem z naszymi urządzeniami, zapraszamy do kontaktu z Autoryzowanymi Partnerami Haier w celu naprawy usterki.
Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Wsparcie ds. Serwisu +48 723 737 378
Wsparcie ds. Systemów Klimatyzacji +48 695 930 647
Wsparcie ds. Pomp ciepła +48 661 500 987