Serwis – Pompy ciepła

Z przyjemnością doradzimy Państwu w kwestii pomp ciepła. Nasz serwis odpowie również na wszelkie pytania techniczne oraz związane z gwarancją.

Zależnie od potrzeb mogą Państwo skorzystać z odpowiedniego formularza: zgłoszenie gwarancyjne, zgłoszenie pogwarancyjne lub protokół uruchomienia, jeżeli pojawiły się wątpliwości w tym zakresie.

  • Jedynym podmiotem upoważnionym do wypełnienia i wysłania zgłoszenia gwarancyjnego lub pogwarancyjnego jest  Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Haier
  • Jedynym podmiotem upoważnionym do wypełnienia i wysłania protokołu uruchomienia pompy ciepła jest i udzielenia 5 letniej gwarancji jest Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Haier

Jeśli są Państwo użytkownikami pomp ciepła Haier i mają Państwo problem z naszymi urządzeniami, zapraszamy do kontaktu z Autoryzowanymi Partnerami Haier w celu naprawy usterki.

Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Wsparcie ds. Serwisu +48 723 737 378
Wsparcie ds. Systemów Klimatyzacji +48 695 930 647
Wsparcie ds. Pomp ciepła +48 661 500 987

5 lat gwarancji na pompy ciepła Haier- sprawdź warunki.

PROTOKÓŁ URUCHOMIENIA

PROTOKÓŁ URUCHOMIENIA – POMPY CIEPŁA

WIĘCEJ

ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE

ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE – POMPY CIEPŁA

WIĘCEJ

ZGŁOSZENIE POGWARANCYJNE

ZGŁOSZENIE POGWARANCYJNE – POMPY CIEPŁA

WIĘCEJ

KARTA GWARANCYJNA

KARTA GWARANCYJNA – POMPY CIEPŁA

WIĘCEJ